Condicions Generals de Venta

Article 1er.

Gamma tots públics.

Els articles "tots públics" son accessibles lliurement, i abracen una gamma molt precisa de productes. Les comandes es realitzen per correu, fax o email. L'enviament d'aquestes ordres es realitza contra pagament comptat i per tarja de crèdit pel total de la factura, ports inclosos.

Article 2on.

Les comandes específiques

Les receptes d'altres formes de productes específics i tècnics no son lliurades que a partir dels consells d'un professional. Els articles son expedits directament a l'adreça del client. El pagament es realitza mitjançant xec bancari o tarja de crèdit (visa, mastercard, american express).

Article 3er.

Modalitats de comanda

Les comandes son lliurades per email, fax, correu o, excepcionalment, per telèfon, als nostres serveis. Per a ésser validades, les comandes han d'estar acompanyades del seu pagament. Per altra part, fora de la gamma accessible al gran públic, únicament les comandes provenint dels professionals de la MTC seran servides. Les comandes hauran de passar-se consignant el codi, la designació de l'article i la quantitat demanada.

Article 4art.

Els professionals

Els professionals referenciats a Harmonia i Naturalesa poden passar les seves ordres. Aquest procediment suposa que s'hagi realitzat la comanda.

Article 5è

Els retorns, reclamacions, canvis i avaries

Les reclamacions poden ésser telefòniques o escrites. S'hauran de rebre en un termini màxim de 8 dies des de la data de lliurament. Els retorns, per poder ésser acceptats, s'han de realitzar en un termini màxim de 8 dies, amb el nostre acord previ. Les mercaderies seran retornades al seu embalatge original. Per defecte, els articles comandats seran deguts. Cap retorn anàrquic serà tingut en compte.

A partir de que es produeixi una avaria a la mercaderia lliurada, i per poder-les tenir en compte, el client ha de prendre contacte amb nosaltres en un termini màxim de 48 hores des del lliurament, senyalar el problema al transportista, avisar-nos del contingut del problema i no posar cap impediment per a la verificació del mateix.

Article 6è.

Retards i transport

Les comandes rebudes abans de les 10 hores del matí seran expedides el mateix dia. La resta, el dia següent. Proposem diferents models d'expedició, a convenir al moment de la comanda. Alguns sistemes ofereixen garanties, assegurances i permeten el seguiment dels paquets, limitant així les possible pèrdues. Chronopost permet a les comandes rebudes als terminis descrits anteriorment arribar a destí al dia següent abans del migdia. El client pot ésser avisat per telèfon (si ens ho ha comunicat al moment de la comanda. Aquesta informació es imperativa en el cas de Chronopost) pel transportista per assegurar una millor operació de lliurament. En cas d'absència, el paquet es dipositat a l'oficina del transportista. El Colissimo garanteix un lliurament dins les següents 48 hores.

Article 7è.

Condicions de transport i assegurança

Els nostres lliuraments es realitzen segons diferents tipus d'expedicions. Les mercaderies comandades, pel client o pel professional, s'envien segons els tipus de transport seleccionat. Totes les nostres expedicions es fan assegurança inclosa a l'adreça de lliurament que s'ens ha comunicat. La correcta introducció d'aquesta al moment de la comanda condiciona el bon fi del lliurament.

Article 8è.

Transferència de propietat

Les mercaderies comandades viatjant a risc i responsabilitat del comprador. La nostra responsabilitat cessa a partir de recollida per part del transportista. Nosaltres assegurem, no obstant, la correcta relació entre el client i el transportista en cas de contratemps.

Article 9è.

Penalitat de retard

Per a les factures no pagades dins els terminis impartits, s'aplicarà una penalitat del 2% per mes de retard.

Article 10

Responsabilitat consumidor

 

Qualsevol compra realitzada a la web www.planetaverd.ad, el client es fa responsable de la seva compra i accepta de verificar la legislació en vigor al seu territori.